ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

Πολλοί είναι οι άνδρες που έχουν συνήθειες που βλάπτουν την υγεία τους, αλλά το καμπανάκι χτυπάει για αυτούς μόνον όταν παρατηρήσουν πρόβλημα σε κάτι για το οποίο νοιάζονται πραγματικά, δηλαδή στη στύση τους. Για καλή τους τύχη όμως, υπάρχουν απλοί τρόποι για να αποφύγουν αυτά τα προβλήματα. Το DUO σου παρουσιάζει τα σημαντικότερα tips, τα οποία θα σε κρατήσουν πάντοτε στο... ύψος σου!

1. Μην παίρνεις φάρμακα χωρίς λόγο
Πολλά είδη φαρμάκων, από αντικαταθλιπτικά και παυσίπονα έως φάρμακα για αλλεργίες, μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα στη στύση σου. Ποτέ μην παίρνεις κάποιο φάρμακο χωρίς να είναι απολύτως απαραίτητο και πάντοτε να συμβουλεύεσαι το γιατρό σου πριν πάρεις οτιδήποτε.


2. Κράτα την κοιλιά υπό έλεχγο
Έχει αποδειχτεί πως άνδρες με περιφέρεια μέσης 99 cm έχουν διπλάσια πιθανότητα να εμφανίσουν προβλήματα στύσης από αυτούς με περιφέρεια μέσης κάτω από 89 cm. Το λίπος που συγκεντρώνεται στην κοιλιά προκαλεί φλεγμονές και μείωση της τεστοστερόνης, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε πολύ... πεσμένα αποτελέσματα.


3. Κόψε το κάπνισμα
Είναι αυτονόητο, το έχεις ακούσει χίλιες φορές κι όμως εσύ συνεχίζεις να το κάνεις. Το κάπνισμα βλάπτει την κυκλοφορία του αίματος και κακή κυκλοφορία σημαίνει πρόβλημα στη στύση. Μην μας πεις πως δεν σε προειδοποιήσαμε όταν ο φιλαράκος σου κοιτάει μονίμως το πάτωμα!


4. Άφησε τη δουλειά στο γραφείο
Ένας από τους μεγαλύτερους παράγοντες που προκαλεί προβλήματα στύσης, είναι το στρες από τη δουλειά. Προσπάθησε να αφήνεις πίσω σου τα προβλήματα της ημέρας και να συγκεντρώνεσαι σε πιο ουσιαστικά και όμορφα πράγματα.


5. Πέσε για ύπνο
Το να κοιμάσαι αρκετά είναι πολύ σημαντικό για την υγεία σου και συνεπώς και για τη στύση σου. Έρευνες έχουν δείξει πως εάν κοιμάσαι λιγότερο από 5 ώρες την ημέρα, η τεστοστερόνη σου μειώνεται αισθητά. Και σίγουρα δεν θες να συμβεί αυτό! Οπότε άσε τα «άλλο ένα επεισόδιο» και κοιμήσου για τουλάχιστον 6 ή ιδανικά 7 με 8 ώρες κάθε βράδυ.


6. Βούρτσισε τα δόντια σου
Ναι, σωστά διάβασες. Πέρα από ένα αστραφτερό χαμόγελο, το καθημερινό βούρτσισμα των δοντιών θα σου χαρίσει και μία δυνατή στύση! Διάφορα βακτήρια που συκεντρώνονται στα δόντια και τα ούλα μπορεί να περάσουν στην κυκλοφορία του αίματος και να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα υγείας. Επομένως να βουρτσίζεις τα δόντια σου τουλάχιστον 2 φορές καθημερινά για να έχεις και τα δύο κεφάλια σου ήσυχα.

7. Το αλκοόλ πάντα με μέτρο
Κι αυτό σχεδόν αυτονόητο. Σκέψου την τελευταία φορά που προσπάθησες να κάνεις σεξ μεθυσμένος και φαντάσου αυτή την κατάσταση να είναι μόνιμη. Στα δύο ποτά λοιπόν να τελειώνεις το πάρτυ, εάν θέλεις να... τελειώνεις και γενικότερα!


8. Ο ιδρώτας είναι φίλος σου
Όλοι γνωρίζουν πως η τακτική άσκηση είναι ιδιαίτερα ευεργετική για το σώμα σου, επομένως και για τη στύση σου. Αλλά μία χαλαρή βόλτα για περπάτημα δεν φτάνει! Αύξησε την ένταση, ανέβασε παλμούς και ίδρωσε τη φανέλα. Πέρα από το γεγονός πως θα δυναμώσεις την καρδιά και συνεπώς και τη στύση σου, ρώτα για την εντύπωση που προκαλεί η θέα ενός ιδρωμένου άνδρα στις γυναίκες και θα μας θυμηθείς!

 

11 ΣΗΜΑΔΙΑ ΠΩΣ Ο «ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣ» ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ
ΚΛΕΙΣΙΜΟ